جهان ساخت شارین

ساخت وبلاگ

امروزه طراحی دکوراسیون داخلی منازل و حتی شرکت‌ها و ساختمان‌های تجاری بسیار مورد توجه قرار گرفته است. دکوراسیون داخلی در حقیقت به معنای خلق یک فضاست که در عین زیبایی و منحصر به فرد بودن آن کاربری های لازم را داشته باشد. دکوراسیون داخلی از متریال ها و المان های متفاوتی تشکیل شده است که توجه به هر کدام از این المان ها و متریال ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. چگونگی چیدمان وسایل، رنگ‌بندی، نورپردازینصب و اجرای کاغذ دیواری ، طراحی کناف  و .... همگی در حیطه کاری طراحی دکوراسیون داخلی است.

 یکی از نکته‌های مهم در طراحی دکوراسیون داخلی این است که شما تصمیم بگیرید که چگونه می‌خواهید زندگی کنید از این رو نیاز است که با انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی آشنایی داشته باشید. بنابراین اولین قدم در ایجاد تغییر دکوراسیون داخلی پرسیدن این سوال است. دانستن این مورد توسط یک دکوراتو ماهر امری ضروری است تا خانه را با توجه به سبک مورد علاقه ی فرد چیدمان کرده و از لوازمی در حیطه ی سبک دلخواه استفاده نماید.

جهان ساخت شارین...
ما را در سایت جهان ساخت شارین دنبال می کنید

برچسب : طراحی دکور , طراحی دکوراسیون داخلی , کناف , کاغذ دیواری, نویسنده : جهان ساخت شارین sharinarc بازدید : 219 تاريخ : 27 / 2 / 1400 ساعت: 19:41

امروزه بازسازی ساختمان ها به مظور تغییر شکل ظاهری ساختمان و یا آپارتمان و همچنین ایجاد جلوه ای زیبا در ساختمان های قدیمی انجام می شود. خانه های قدیمی هر چه زیبا به نظر آیند، اما باز هم متعلق به گذشته هستند و ممکن است که تاسیسات و بنای ساختمان فرسوده شده باشد که تنها راه حل آن انجام بازسازی یا نوسازی و تغییر دکوراسیون داخلی خانه می باشد.

بازسازی خانه های ویلایی کلنگی با توجه به قدمت بالا و عدم امکان استفاده از آن به دلیل داشتن خطرات جانی و مالی برای ساکنین و در حقیقت ریشه ای بودن پروسه مراحل بازسازی ساختمان در این مورد، دارای اصول و فنون خاص خود بوده و انجام آن توسط خود مالک نمی تواند امکان پذیر باشد.

عمر مفید ساختمان ها در ایران ۵۰ سال در نظر گرفته می شود و مطابق با آن طراحی انجام می گیرد اما عدم توجه به کیفیت ساخت در مرحله اجرا موجب می شود بسیاری از ساختمان های بالای ۳۰ سال به بازسازی و نوسازی نیاز پیدا کنند.

جهان ساخت شارین...
ما را در سایت جهان ساخت شارین دنبال می کنید

برچسب : بازسازی , بازسازی ساختمان , دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , نویسنده : جهان ساخت شارین sharinarc بازدید : 259 تاريخ : 27 / 2 / 1400 ساعت: 19:40

کابینت ها در دکوراسیون داخلی آشپزخانه دارای مدل های مختلفی می بشند که شما می توانید متناسب با سبک دکوراسیون داخلی خانه خود آن ها را انتخاب نمایید و رنگ مورد دلخواه خود را سفارش دهید. لازم به ذکر است که هر کدام از انواع کابینت آشپزخانه دارای مزایا و معایبی هستند، بنابراین در انتخاب یک کابینت با کیفیت موارد زیادی را باید در نظر بگیرید که در راس تمام آن‌ها جنس کابینت مطرح است.

اولین و قدیمی ترین نوع کابینت، کابینت فلزی است. این کابینت‌ها در گذشته بسیار مرسوم بوده اند، دوام زیاد و عمر طولانی از ویژگی های این نوع از کابینت ها می باشد.

نوع دیگری از کابینت‌ها ، تماما از چوب ساخته شده اند. ظاهر کابینت‌های تمام چوب، بسیار زیباست و هر فردی آن را می‌پسندد. یکی از عیب‌های آن قیمت بالای کابینت است. همچنین اگر قصد استفاده از این کابینت را دارید، مدت زمان زیادی برای نصب و آماده سازی آن باید منتظر باشید.

جهان ساخت شارین...
ما را در سایت جهان ساخت شارین دنبال می کنید

برچسب : دکوراسیون , دکوراسیون اخلی , کابینت آشپزخانه, نویسنده : جهان ساخت شارین sharinarc بازدید : 225 تاريخ : 19 / 2 / 1400 ساعت: 17:45

بازسازی ساختمان و خانه های قدیمی و کلنگی یکی از مواردی است که علاوه بر افزایش زیبایی بر ارتقای قیمت ملک نیز تاثیر گذار است. یعنی هنگامی که شما اقدام به بازسازی خانه می کنید در واقع هزینه ی خرید آن را نیز بالا خواهید برد.

به طور کلی برآورد هزینه های بازسازی یک خانه در سه ردیف طبقه بندی می شوند که شامل سطوح مختلف سوپر لوکس، درجه یک و درجه دو است.

هزینه بازسازی خانه به لحاظ اقتصادی از هزینه ساخت بنا کمتر بوده و در واقع قابل مقایسه با قیمت مصالح و ساخت و ساز کامل بنا نیست. اما مهم ترین بخش بازسازی خانه ، هزینه های بازسازی اتاق نشیمن یا سالن پذیرایی شما می باشد که عواملی مانند تغییر کفپوش ، دیوارپوش ، کاغذ دیواری ، سقف کاذب ، نورپردازی و... تاثیر بسزایی در هزینه تمام شده آن دارد.

جهان ساخت شارین...
ما را در سایت جهان ساخت شارین دنبال می کنید

برچسب : بازسازی ساختمان , کفپوش , دیوارپوش, نویسنده : جهان ساخت شارین sharinarc بازدید : 203 تاريخ : 8 / 2 / 1400 ساعت: 19:00